Tillbaka i mitten.

2014-10-20 @ 13:24:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Efter ett par dagar på västkusten och i Norrland är jag nu tillbaka i mitten, hemma. Gårdagen spenderades på flyg och buss. På lördag ska jag tillbaka till Arlanda. Inte för att flyga utan för att hämta finaste killen. Älskling kommer äntligen hem efter vad som känns som en evighet  ♥
 

Helgen blir mysig och säkert alldeles för kort. Som tur är så ställer man ju tillbaka klockan så vi får en timme mer tillsammans  ♥ På måndag börjar jag mitt nya jobb med en pendlingstid som är mindre trevlig. 4,5h/dag blir det sammanlagt. Tidiga mornar och sena kvällar. Men värt det, behöver erfarenhet av myndighetsutövning så en tjänst som socialsekreterare är jag väldigt glad över att jag fått. Jag hoppas jag kommer trivas bra och göra ett bra jobb. 

Kommentarer

Postat av: Astrid

Ja, myndighetsutövning är lite speciellt. Har ju själv varit på en myndighet i....... 27 år!

2014-11-21 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback