Uppdaterar sämst. Som vanligt.

2014-07-24 @ 11:15:32 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Blir så. Är varmt. Kan man skylla på det? ^^ Om inte så well jag sover på dagarna och jobbar på nätterna. När jag väl är ledig är jag lat, upptagen och chillar med finaste killen. Igår kom Mellanie med familj på besök, var riktigt kul att träffa dem igen!

Jobbar tre nätter i rad nu sen ledig en dag och sen jobb jobb jobb igen.

Har sökt lite jobb så hoppas någon hör av sig. Finns inte så många jobb ute just nu. Kanske rullar in fler efter semestertiderna? Får hoppas på det. I nödfall så pluggar jag lite mer nu i höst och jobbar extra. Vill dock ha ett jobb så man har en stabil och fin inkomst. Aja. Jag har åtminstone en plan i fall jag inte får ett jobb. Tycker man borde få jobb med tre examen? Men är väl hård konkurrens och få jobb.

Skriver när jag skriver. Over and out.

Kommentarer

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

man får uppdatera sämre om sommaren :)

2014-07-26 @ 11:19:13
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback