Korruptionen tar slut.

2013-10-27 @ 13:21:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har skrivit och skrivit. Är nästan klar nu. Behöver gå igenom och radera lite. Är svårt att hålla sig till endast 2500 ord när man skriver om korruption. Well. Heja. Jag tror jag har något som är relativt okej att lämna in på tisdag. Gött. Lite mindre panik. Inte för jag är helt nöjd med det jag skrivit men men. Ett godkänt är allt jag har som krav i det här fallet.

Jag har haft riktigt svårt för att vakna. Sovit alldeles förlänge de senaste dagarna. Dock har det inte gjort så mycket när det gäller studierna då jag ändå skriver som effektivast på kvällen. Men ändå. Förstår inte varför jag är så otroligt trött..

Kanske mörkret som börjar ta över dagarna mer och mer?

Just det, var helt förvirrad inatt. När jag släppte ut Rancid vid fyratiden så visade min mobil en tid och klockerna en annan. Jaha, vintertid tänkte jag. Dock när jag sökte på mobilen om det var den här natten man skulle dra tillbaka klockan en timme så stod det att det skulle göras natten till den 30:e oktober. HUH? Kollade med fröken ur och hennes tid var som på mobilen, det vill säga en timme bakåt jämfört med Star Wars och tågklockan. Så fattade inget. Hade någon ändrat mina vanliga klockor? Fick klarhet när jag vaknade och såg att folk hade skrivit på Facebook om den extra timmen man fick inatt. Puh. Så var vintertid iaf och inte någon som mixtrade med mina klockor (något man kunde se som en rimlig förklaring när man var en trött). Facebook är bra ibland ^^


Vad är klockan?!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback