Greenpeace. Luleå.

2013-10-24 @ 21:11:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

När jag var nere på stan för nån dag sen så hängde greenpeaceaktivister där. Har varit medlem i Greenpeace i ett par år. Dock inte som en aktiv sådan. Utan bara sett på när pengar dras från mitt konto varje månad.

Iaf. På stan började jag prata med en aktivist (en snygg sådan. såklart. fina ögon. och fin själ. marry me.) som tyckte jag var bra eftersom jag redan var medlem. Han nämnde att några här i Luleå, på LTU, försökte starta en grupp. Awesome tänkte jag. Så har kontaktat gruppen, så får se om det blir nåt. Isf, har jag ytterligare en sak som jag ska hinna med. Hm. Inte så smart men är ju viktigt så får dra ner på serietittandet eller nåt. Greenpeace riktar just nu in sig på att 30 av deras aktivister ska friges från dumma Ryssland. Annars ligger fokus på Arktisk så hej let's save alla fina isbjörnar.
 
Och nej. Snyggaktivisten bor inte här. Var på besök från Stockholm. Uhh. Too bad eller nåt.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback