Sista fredagen den 13:e 2013

2013-12-13 @ 19:47:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Packar och tvättar. Inte roligaste fredagen men men. Firar fina betyget på hemtentan i kriminologi med film och chips senare. Och dip!! Lyxigt värre. Men det förtjänar man när man lyckas få högsta betyg på något underligt sätt. Var två frågor på tentan som jag verkligen inte förstod men lyckades chansa rätt ^^

Flyger ner till Göteborg och Falkenberg på söndag. Tidigt på söndag. Vimmelfotar kvällen innan på STUK. Så blir inte många timmars sömn mellan fotografering/gå igenom bilder och flygresan. Får sova på flyget helt enkelt.

Är rätt stressigt med skolan, som vanligt säg. Har en rätt stor rapportskrivning som ska göras under jul. Lite stressad och orolig över den men det löser sig nog. Blir inte mycket till lov men egentligen har man ju inget lov som student vid universitet, speciellt inte när man läser ett magisterprogram och en c-kurs samtidigt. Well, värt det om allt går vägen fram till sommaren. Då tjänar jag in ett par år.


Bild lite innan halloween för typ 2 år sen. Eller ett. Minns inte. Inte igår anyway.
 

Kommentarer

Postat av: Astrid

Lite sydlig avkoppling är du VÄL värd.

2013-12-14 @ 13:18:36

Postat av: Mattsson

först och främst grattis till bra resultat =)
och sen måste jag säga att jag älskar den där bilden, den e så awesome! :D

Svar: Tack tack!
San Suicide

2014-01-01 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback