1l sand

2013-12-04 @ 20:23:13 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Är tillbaka från surfresan i Marocko nu. Var varmt och nice där, men skönt att slippa ha en liter sand i håret med.

Lyckades lära mig stå på brädan första dagen och andra dagen fångade jag min första gröna våg. Var kul men lite svårt. Kändes lite läskigt ibland med, när man typ torktumlas under vattnet när vågen ägde en. Ibland hann man precis komma tillbaka till ytan innan nästa våg drog ner en och torktumlade en. En sak som jag tyckte var svårt var att ta sig ut i vattnet. När man kommit en liten bit ut börjar vågorna bli höga och starka. Är svårt att stå emot, man dras lätt med. Vissa vågor får man dyka under för att inte torktumlas. Ibland när man lyckas stå emot vågen så åker dock brädan iväg, eftersom den sitter fast i ankeln så kan man själv följa med ibland.

Var fina och roliga dagar. Får återkomma med bilder och annat senare. Är mycket plugg nu.

 

Kommentarer

Postat av: Mattsson

omg du bara drar iväg till solen o surfar?! fan va härligt! jag vill också! xD

Svar: Behövde se solen och känna lite värme. Samt göra nåt kul. Att plugga i mörker och kyla tar en del på en. Så bestämde mig för att lägga pengar på en resa :)
San Suicide

2014-01-01 @ 15:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback