Oktober update.

2012-10-13 @ 16:48:34 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jobbade på NH igår. Var rätt drygt då det inte var så många gäster. Gick snabbt att städa sen så man kom inte hem allt för sent.

Rancid och jag bråkar för sista dagen. Han får avmaskning. Vet ju inte vad han äter när han är ute. Han har ätit ena halvan idag. Så är bara en halva kvar sen är vi klara för det här året.

Hittade Rancid i ett träd när jag gick hem från Ica. Satt ett par fåglar i trädet, fåglar som han ville fånga. Nu ligger han i sängen och softar. Funderar på att softa lite själv. Är trött.

Fick beröm för min mat som jag lagade till lunch av de andra i korridoren. Lagade vegetarisk hamburgare. Avundsjuka blickar och fina komentarer. Var faktiskt lika god som den såg ut. Så nu är jag nog mätt ett bra tag. En evighet. Ungefär.


Tatueringen läker fint. Sista dagen idag med plast. Skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback