Fryser om fötterna.

2012-10-02 @ 21:11:59 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tillbaka i Umeå nu. Här regnar det med. Fick blöta sockar när jag gick hem innan. Tog ett par dumma skor så får väl skylla mig själv. Såg inte ut som det skulle regna.. Annars använder jag inte dem skorna här under de kalla månaderna utan endast på "våren".

Rancid är ute just nu. Ska se om han vill in om en liten stund. Räknar med att ett halvt träd ska släpas in ikväll med. Är blött och massa löv och pinnar på marken som gärna fastnar i hans päls..

Mådde illa inatt. Irriterande. Hoppas den här natten som kommer bli fri från det där.

Återkommer här i dagarna. Just nu orkar jag inte skriva. Precis pluggat klart juridiken så anser mig förtjäna vila nu och inte göra något. Inte tänka på nåt utan låta amerikanska serier vara allt som min hjärna får fokusera på tills det är time for bed.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback