5 veckor.

2012-10-23 @ 20:31:43 Permalink Sorgliga sekunder Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är så lång tid det kommer ta innan vi får svaret från analysen av mammas cancer. Vi får besked 1:a november. Mycket senare än väntat.

Är såklart jobbigt att vänta. Är det vi gjort hela tiden. Vi vill ju veta. Så man har något att utgå från. Att man vet innebär att man kan stryka det man annars har snurrandes i tankarna som kan vara möjliga fram tills dess att man faktiskt får ett konktret besked.

Den 1:a november är jag inte i Umeå eller i Sverige. Jag är just då i London med två fina vänner (och London-vännner med såklart). Jag hade ställt in mig på att få beskedet innan jag flög över havet. Jag trodde jag skulle veta innan jag var där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback