Påsk-katt?

2012-06-01 @ 01:38:22 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()



Tror Rancid gillar påsken? Idag när jag vaknade så såg jag att han hade hittat en halva av ett påskägg som han släppat med sig till sin matskål. Där tog han och förflyttade torrisarna från sin matskål till påskägget. Först när de var i påskägget åt han dem. Haha wtf liksom? Underlig liten katt.

Är lite orolig över att han ska irritera såret. Igår slickade han sig inte så mycket men idag tycker jag det börjar närma sig katt i tratt. Får se hur det är imorgon på fm. Får skynda mig ner till stan och köpa en om det behövs.

Lilla katten. Och på måndag ska han få flyga. Men sen får han sommarlov!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback