Invigd för i år.

2012-05-08 @ 21:06:20 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



De har inte tagit bort gruset runt mitt hem men drar man en liten bit bort går det att åka lite i alla fall. Hoppas jag inte slår sönder mig som förra året i maj. Aj aj.

Ska snart införskaffa den där vanliga skateboarden med. Väntar lite. För ah pengar är ju alltid pengar. Får se. Kanske blir köp dagen efter min birthday.

Sitter och pluggar nu. Skickat in en del av min uppsats till min handledare. Hjälp. Han är så galen på att ge kritik. Han är brutal. På riktigt. Men kanske bra, kanske gör att ens arbete blir extremt bra egentligen. Skickade in allt fram till teorin. Den får han vänta med att kritisera fullt ut. Mhm. Samma sak med tidigare forskning som jag sitter och skriver på nu ikväll.

När solen har gått ner lite mer, sådär runt elva kanske. Så tar jag nog longboarden och drar ut och andas lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback