En torsdag i maj.

2012-05-24 @ 18:48:15 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Redovisning av empiri. Alltid underbart med statistisk. Right?



Skulle ju hellre varit ute i solen. Kanske på longboarden eller bara i parken. Men nä. Sitter inne och pluggar. Som tur är så är det ju ljust länge i Ume så hinner kanske dra ut senare.



Tyckte det såg lite fint ut. Min skugga på marken alltså. Lite som en tavla. Nästan i alla fall.



Innan mötet med Amnesty så beställde jag det vanliga. Heh.



Köpte även en tygväska till katten så han kan flyga med mig till västkusten i början av Juni. Ska bli skönt att komma hem till havet. Vet inte än hur det blir med jobb. Om det blir något. Skulle vara skönt att jobba. Få lite pengar. Alltid bra som student liksom. Men men. Blir det inget jobb så får jag försöka förstöra ångesten under sommaren. Den skiten skulle inte vara fel att bli av med. Känner hur den påverkar min vardag alldeles för mycket. Är inte meningen att man ska vara så psykiskt slut att man inte ens orkar gå upp. Att man nästan är rädd för att gå upp. För man vet inte om man klarar det eller inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback