Söndag på is.

2012-03-18 @ 23:23:22 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag pluggat sen följde jag med M & S hem och åt tacos och såg serier. YEAH!

När jag kom hem igen, för nån timme sen, ganska exakt, så städade jag korridoren. Vandrade iväg med grannarnas festflaskor som resultat av helgen. Is. Is. Is. Ibland önskar man att man hade inbyggda skridskor som man kunde fälla ut när man möts av isgatan nummer ett. Inte för jag vet om jag ens kan åka skridskor längre.

Nu ska jag oväntat plugga lite till. Sen blir det sömn då det är tvättid kl 7. Jag har slutat att klaga på mig själv för jag väljer ständigt den där äckligt tidiga tiden. Men då får man tre timmar istället för två. Okej, jag är klar med allt innan två timmar har gått men ändå. Är bra att komma upp tidigt? Mja. Fast visserligen, jag måste ju plugga mycket imorgon så kl 7 är väl perfekt.

Bilder från igår då jag tog en liten promenad i stan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback