Viktig vänskap.

2012-06-21 @ 11:54:52 Permalink Sorgliga sekunder Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag vet inte hur mycket mer jag kan sakna dig. Går nästan sönder. Är sönder tror jag. Vet inte. Vet bara att jag saknar dig min vän. Min viktigaste vän. Vännen med bokstaven V i sitt förnamn. Fan. Fuck. Fail.

Jag försöker låta bli att tänka på dig. Att minnas. Att sakna. Att känna. Dock är det inget jag riktigt kan styra över. Du sårade mig mer än någon annan. Samtidigt gjorde du mig gladare än någon annan med. Jag vet att vi aldrig kommer kunna gå tillbaka till den finaste vänskapen vi hade. För mycket har hänt. Men jag önskar vi i alla fall kan hitta tillbaka till ett hej med ett leende.

Du behöver inte vända ryggen åt mig. Jag har nog redan slutat se åt ditt håll.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

finaste bästa vän.. är så sad för din skull, verkligen! jag tycker att det ska vara sådär bra mellan er som det var innan.. fan att de blev såhär. åååååh!



jag finns iaf vid din sida, . <3

2012-06-21 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback