Umeå-Stockholm-Göteborg-Falkenberg.

2012-06-06 @ 22:05:40 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Tog en sista frukost vid dammen nere på Campus i måndags. Flyget gick först på eftermiddagen så passade på att chilla lite. Lämnade även tillbaka lite böcker.



Blue.



Jag och Rancid några minuter innan taxin kom och hämtade oss och körde oss till flygplatsen. Rancid fick mycket beröm när vi var på flygplatsen. Alla verkade gilla honom och tycka att han var söt. Rancid brydde sig dock inte.



Lämnade affischen i Umeå och drog "hem" till Falkenberg.



Tummen-kudden i en bäddad säng i Umeå. Han får softa där tills jag kommer tillbaka och ska sova i min fina säng.



Rancid på flyget! Han fick lite panik första gången motorerna startade (mellanlandade i Stockholm så lyfte två gånger). Andra gången planet lyfte så brydde han sig inte. Han vilade till och med. Mina öron gillade inte landningen som piloterna gjorde. Aj aj i öronen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback