Ninni.

2012-06-06 @ 22:10:29 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Första natten i Falkenberg blev sömnlös. En vän hörde av sig och gjorde mig orolig. Sådär farligt orolig. Är ordnat nu men just den natten visste jag varken eller.

Kändes skumt att det blev mörkt med. Att se en väldigt lysande måne från fönstret. Var ett tag sen man såg det i norr nämligen. Börjar väl acceptera att det blir mörkt nu. Dock saknar jag Ume-ljuset eftersom det gjorde att man kunde ha dagen på natten. Skönt med stjärnor igen visserligen!

Dagen efter hemresan så träffade jag min syster och hennes söta dotter. Vi lekte och fikade och softade. Var trevligt! Som alltid! Jag hade med ett förkläde och en kockmössa till Nellie. Köpte de på Åhlens i Umeå. Är ekologisk bomull så ja jag rekomenderar det ^^



Ska vara barnvakt åt den lilla stora flickan imorgon. Får se hur det kommer gå. Haha. Hon är ju rätt bestämd. Är en bra egenskap dock, även om det kan vara jobbigt att hantera vissa dagar som förälder ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback