Isbjörnsmugg. Fin. Bäst.

2012-06-03 @ 15:33:19 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Lämnar Ume om ett dygn. Så passar på att dricka ur den finaste muggen i världen.

Väskan är i princip packad. Fatta att det är svårt att välja ut kläder som man ska ha resten av sommaren. Hur ska man veta vilken klänning som kommer vara den man vill ha på den där festen om två månader? Ja du det vet man inte och man kan ju inte ta med allt. Får hoppas att det jag har packat ner kommer funka..

Terminen är nästan över den med. Har avklarat 2 år av studier. Vilket innebär att jag har 2 år kvar. Sen har jag inte bara en utan 3 exameniiiiiiiisar. Duktigt av mig typ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback