7-16 x2

2012-06-29 @ 21:58:46 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Yes. Så jag jobbade 7-16 idag. Skulle från början ha slutat halv 12 men blev ändrat. Lika bra. När man ändå ska jobba så kan man ju jobba fullt ut.

Jobbar samma tid imorgon så är en lugn fredag för mig. Blir en lugn helg med (brukar visserligen vara rätt lugnt alltid). Jobbar lördag och söndag samt måndag. Sen är jag ledig en dag innan ett dubbelpass. 7-22. Gah. Längtar inte. Men sen är jag ledig hela nästa helg. GÖTT. Blir Göteborg på fredagen. Måste!

Jobbade till kl 22 igår så blev inte så mycket sömn i natt. Behövde laga mat och så innan jag kunde lägga mig. Sen var jag inte tillräckligt nervarvad tror jag. Vaknade ett par gånger med. Så när jag kom hem idag efter jobbet så sov jag en stund. Några timmar. Tre tror jag. Behövdes.

Så ja. Min helg består av jobb. Jobb innebär dock pengar. Så jag klagar inte. Trivs rätt bra på jobbet med. Fast ska ju vara på ett annat ställe snart. Blir säkert bra där med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback