V's day!

2012-02-14 @ 20:54:57 Permalink Tankar Kommentarer (3) Trackbacks ()

Idag skulle man lätt kunna tro att jag skulle tänka på V. Är ju en dag som ska vara full med kärlek å sånt trams. Visst, jag saknar ihjäl mig efter min vän genom själen men det är inte honom jag tänker på idag. Nä. Det är någon annan. Någon som börjar få mig att glömma att sakna och istället minnas att skratta.

Tänker faktiskt på en av de snyggaste pojkarna jag någonsin träffat. Inte för att överdriva eller vara onödigt ytlig men han är verkligen jättefin. Ni känner inte honom. Och ni har inte heller träffat honom. Eller jo. En av mina vänner har det. Men ah ville bara skriva av tankarna på att jag tänker på honom. Mer och mer. Mr P.

Hopplöst.

För jag är i fel del av Sverige.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

love! <3 ja tänker på dig, alla dagar i veckan. du är en av mina finaste å bästa vänner... du ska veta att du är finast i hela jävla världen.- å ja tkr de e synd att du å Mr.P bor så långt ifrån varandra :( och V verkar väl gone eller? så jävla synd.. å ja blir så arg!



well.. remember I love u.. å finns å sånt.

<3

2012-02-15 @ 00:07:12
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Thx hun! Du är bäst. På riktigt. Du är en så fin vän. Det är synd att P inte bor nära eller jag nära. Men det är också synd att jag inte bor nära dig.



I love you too <3

2012-02-15 @ 11:17:08
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: jennyfer

indeed <3

du borde bo hos mig god dammit!

2012-02-15 @ 14:35:54
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback