Vaknade vid fem.

2012-02-27 @ 07:49:39 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så tänkte försöka sova lite till nu. Katten sover på skrivbordet. Intressant.

Var i Sundsvall i lördags, besökte Ikea. Köpte lite saker så nu börjar det bli fint här. Eller iaf finare.

Det är ungefär det som hänt sen sist tror jag. Minns inte så mycket, mitt minne är fortfarande knäppt på grund av medicinen. Saknar mitt minne.

Ska ner till stan senare. Funderar på att kika förbi tatueringsstudion, köpa lite galgar och kanske fika innan kvällsmötet om House of Metal. Är ju till helgen. Jobbar där båda dagarna, det vill säga på fredagen och lördagen. Sen åker jag till Nässjö på måndag. Wehooo! Längtar som tusan. Ska hem till Jennyfer och äta glass och dricka rom på balkongen (hoppas på bra väder!).

Är mycket plugg denna månaden. 2 kurser på 100% vardera. Fast å andra sidan blir jag ledig i april. Längtar lite efter det med..heh. Kanske man kan dra ner till västkusten då :) Skulle vara kul, men får se om pengarna på kontot håller med. Time will tell. Skulle verkligen vilja vara med på release-festen för Baby Jane. Freddie tvingade mig mer eller mindre på nyår så får väl försöka. Vore nice med musik, vänner och familj. Samt vår. Haha. Eftersom det inte existerar här uppe. Snö till maj å sen sommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback