Social work in Sweden.

2012-02-22 @ 00:03:58 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommer läsa en till kurs utöver Krim B. Från och med måndag kommer jag vara 200% student. Så förvänta er inte att jag förbättrar uppdateringen speciellt mycket.

I helgen är det Ikea som gäller. Gött gött. Nästa helg är det House of Metal-jobb, pretty sweet det med.

När Social work kursen och det andra momentet på Krim B är över, det vill säga i slutet av mars, så blir jag ledig en månad typ. Då jag redan har läst metodmomentet. Tänkte dock vara duktig och börja på b-uppsatsen redan då. För att inte stressa fram den sen i maj. Vet inte än vad jag ska skriva om dock. Gah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback