Arr att ni orkar.

2012-02-07 @ 21:00:38 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hah. Får nästan lite dåligt samvete eftersom ni är så sjukt mycket duktigare än vad jag är på att trycka in mig på den här sidan.

Anyhow. Är hemma från Hemavan nu. Var rätt så fruktansvärt kallt där. Fick frostskador på min näsa eftersom jag trotsade vädret och åkte bräda. Dumt kanske. Fast ändå inte. Brädåkning äger ju. Dock skippade jag totalt åkning under lördagen för när det var -35 drog jag gränsen. Åkte på fredagen när det var -27 och det var mer än tillräckligt. Fy fan vad kallt det var ibland när man tog sig ner eller upp för backen. Allt frös. Allt från tyg till ögonfransar.

Jag har alla bilder från Svalbard på datorn. Problemet är just nu att jag har studier upp till öronen så ha tålamod I guess.

För övrigt kan jag meddela att jag precis hörde Emil i Lönneberga på norska. Är hemma hos Mellanie och Saman, här kan man förvänta sig det oväntade ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback