Packning och regn.

2012-08-22 @ 11:08:23 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Packat klart typ. Nästan. Bara lite kvar. Åker ju imorgon. Åker hem till Umeå imorgon. Ska bli skönt att sova i min stora säng igen. Ha kläder upphängda istället för i en väska. Samt få tillgång till fler skoval. Lämnar ett par här nere då det blir svårt att få ner dem i väskan. Mansonskorna från italien. Men jag klarar mig. Är ändå för kallt för dem där uppe snart. funderar på att lämna conversen med. Kommer inte behöva dem tror jag. Snart för kallt.

Jag är så obegripligt trött. Vet inte om det var för jag missade min medicin en dag..Brukar inte bli så extremt dock och inte i flera dagar. Well well. Får ta upp det med läkaren om det inte ändrar sig snarast. Ska ändå dit snart. På måndag när man får pengar. Lön. Heja.

Jag är för likgiltig för att skriva här. Får återkomma när jag har någon känsla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback