Norrsken!

2011-09-11 @ 16:59:27 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Wehooo yeah och iiiiiiiiii. Såg norrsken för första gången igår. Var när vi var på väg från festlokalen till campus. Åh så fint och underbart glad jag blev (och är än). Det var inte så starkt men hej, det gick att se i alla fall.

Har haft möte med mina grannar, vi har städat igenom allt och slängt sånt som andra lämnat kvar. Så nu ser det fint och awesome ut. Vilket betyder att jag fint får fortsätta plugga.

Kommentarer

Postat av: william

norrsken är så fint:D roligt att du fick se det:D



Är mina Modellbilder som jag har tagit på min vän fina:D?

2011-09-11 @ 17:24:54
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback