Norrland.

2011-09-24 @ 23:44:16 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Bild tagen med telefonen tidigare ikväll.

Vet att det är tråkigt på den här sidan. Det blir lite så när det händer massa saker och plugget begär en del med. Ganska mycket. Mycket.

Jobbade på NH igår. Kom hem imorse vid kl 6. Ni kan ju räkna ut att jag var trött då. Askul att jobba men faaaan vad trött man blev.

Min ångest har väl bitit sig fast lite extra. Visste att det skulle bli så. För när stressnivån ökar så blir ångesten svårare att putta bort. Brutit ihop några gånger, inte jättemånga. Vet inte om det i vissa fall eller samtliga beror på medicinen. Eller att jag behöver få lite breakdowns för att bli av med uppsamlad ångest. Klarar av ångesten bättre vissa dagar än andra. Är bättre om man jämför med hur det var för några månader sen. Då hade jag svårt att se fram emot något, drömma och skratta åt små fina saker som faktiskt finns där varje dag om man bara orkar se.

Insåg för någon dag sen att jag fortfarande inte har förstått eller klarat av att hantera att mamman till min brors vän och min mammas vän blev begravd i somras. Var på begravningen och jag förstår ju att hon inte finns. Men det har inte fastnat helt. Jag känner fortfarande den där chocken. En tomhet. Det känns konstigt att hon inte finns. Det känns fel. Sorg tar tid, men av det jag märkt så är sorgen lättare att bearbeta när man väl förstår helt. Jag gör inte det än. Jag förstår inte. Så jag kommer inte framåt i bearbetningen. Det hela är för konstigt. För overkligt än.

Något mer..Ja. Well jag längtar till London. Ska träffa en vi delade lägenhet med under månaderna då jag och vänner befann oss i staden. Sen blir det att träffa Saaaaaam. Haha. Han är en helt brutalt fantastisk människa. Verkligen. Genomsnäll och cool. Hoppas att jag träffar Olivia med! Åhh det fina söta paret Adam & Twig. Adam var ju den första vännen jag fick i London första gången jag var där. Hoppas som fan (ja det här kräver en svordom) att hans band spelar med så man får se dem igen. Gillar musiken och hela bandet. De är London för mig. Eller i alla fall en viktig del. Blir till att äta Corners (asgod yoghurt) och köpa med vit rom hem, den är bäst. Finns inte i Sverige så här ska lagras. Åhh så te såklart. London, I'll count the days now!

Har lite fjärilar i magen och ut i fingerspetsarna. Ler lite sådär extra på grund av en specifik helt underbar individ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback