NHÅ.

2011-09-03 @ 20:20:14 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jobbade på NH igår. Var kul och trevligt. Fick beröm av två av mina klasskamrater för min B-uppsats. Vet inte hur mycket öl de hade druckit men jag tackar och bockar iaf.

Tanken var att jag skulle dra dit och jobba ikväll med. Dock har jag sovit hela dagen. Är lite sjuk. Så blir till att stanna hemma, slänga på någon film, äta godis och befinna sig under täcket.

Var på sjukhuset igår och besökte mina Ume-föräldrar som numera är riktiga föräldrar till en jättesöt liten tjej. Grattis till er igen! :)

Jag vet att jag borde slänga upp bilder från den helt underbara sommaren. Och visst ska jag. Jag ska bara orka ta tag i det. Idag har jag som sagt mest sovit, under de få minuterna jag varit i vaket tillstånd har jag lagat mat (jag gör fan god mat, poäng till mig!) och pluggat. Är rätt taggad på att studera kriminologi nu.



Bra dag det där. Vaaaarmt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback