Lutande lördag.

2011-09-03 @ 23:23:52 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Kladdar lite på hur min tattoo ska se ut. Jag har ju bilden i huvudet men kanske dags att få ner den på papper. Kommer nog behöva få lite finslipning på den av personen som ska få rista in den.

Lyssnar på Led Zeppelin och dricker Fanta Lemon. Åhh, när man dricker det är det som man är utomlands. I Spanien. Mina föräldrar är där i skrivande stund. På Mallorca. Jag funderar på att be dem leta efter en Svampbob t-shirt till mig. Hej mamma och pappa, ni får nog ett sms om det imorgon!

Saknar den bästa tjejen i världen btw. Jag mådde så bra när jag var hemma hos henne. Fester, glass och helium. Åh jag saknar dig min fina vän ♥

Kommentarer

Postat av: jennyfer

åååh, ja saknar dig med <3 HALLOWEEN!

2011-09-04 @ 19:08:03
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback