Endless dag.

2011-09-05 @ 23:06:20 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Varit en lång dag idag. Började klockan 9 och slutade klockan 16. Käkade vid 10 iskolan, en fralla. Sen köpte jag en kaka vid tre. Pratade med en i min klass och hon sa att de behövde lite fler faddrar. Jag ställde upp för hej det kan vara kul. Hann komma hem, lämna böcker, sen ta brädan och dra ner till Campus igen. Vi skulle träffas kl 17.

Vi skulle nolla nollorna så blev lekar och lite sånt ikväll. Var hemma vid nio. Lagade då direkt mat eftersom det var flera timmar sen jag hade ätit. Åhh vilken god mat jag lagade. Jag äger fan! ^^

Nu ska jag snart tvätta bort lite smink och läsa nån sida i krim-boken innan jag totalt drömmer mig bort i sömnen.

Har för övrigt bokat flyget till London nu. Flyger efter salstentan den 7:e november. Yay!

Åh just det, fick två biobiljett med posten idag. Var från min chef jag hade på mitt sommarjobb. Tack tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback