Det är nästan en antilop.

2011-09-07 @ 23:57:56 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()





Bilder från parker i Göteborg.

Dåligt med ord och sånt här. Vet. Varit upptagen och sovit. Sovit en hel del. Varit sådär ovanligt trött, vilket nästan är vanligt numera. Anyway, har bara 1oo sidor kvar i en bok och sen ett kapitel på ett ännu okänt antal sidor kvar att läsa för den här veckan. Yeah! Dock blir det till att börja på nästa veckas litteratur så fort jag är klar med denna. Det tar aldrig slut. Fast det är okej, är intressant. Jag håller mig vaken när jag läser. Duktigt, jag vet!

Nu ska jag hoppa ner i min säng och drömma lite tänkte jag. Föreläsning imorgon. Krimteori. Gött!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Hej Antilop! (:

2011-09-08 @ 16:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback