Tryyytt.

2011-05-16 @ 14:00:02 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()



Bild från mobilen när jag var hemma i Falkenberg. Ungefär så trött är jag nu, fast lite extremt mer. Medicinens fel. Har de senaste två dagarna sovit ett par timmar på eftermiddagen. Under de timmarna var det tänkt att jag skulle ha pluggat. Tur att jag var duktig och hade pluggat en del i förtid. Skickade in utkastet för en stund sen så får väl se hur det går. Är inte sista inlämningen så har inte direkt panik. Har skrivit det mesta.

Ska opponera en text tills imorgon. Textutkastet bör ligga uppe vid tre så well jag hoppas jag vaknar då för nu kommer jag dyka ner i min säng och sova.

Kommentarer

Postat av: Astrid

Var visst påsk när du var hemma? ;-))

2011-05-17 @ 12:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback