Sociologi B, 30hp.

2011-05-09 @ 11:27:45 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()



B-uppsats. Inte det roligaste i världen. Kollade lite på vad andra hade lagt upp för utkast. Blev lite lugnare då. Trodde jag hade skrivit lite men njae verkar inte som det längre. Lämnade in mitt utkast för en stund sen. Känns nice att jag för tillfället inte har fastnat jättemycket.

Skulle egentligen varit hos min läkare halv tio idag. Men icke. Fick ett samtal lite efter åtta, han var hemma för vård av sjukt barn. Så nu vet jag inte när jag ska dit. Skulle bli uppringd igen imorgon.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

b-uppsats... uuuusch! ska ja skriva nu i sista delkursen :( jag vill inte!

2011-05-09 @ 18:14:23
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Jag trodde jag skulle panika sönder. Men tanken på att jag ska göra en c-uppsats gjorde att b-uppsatsen inte kändes lika läskig. Fy fan för c-uppsatsen. Just nu använder jag mig av 8 böcker till en b-uppsats..Hej ett helt bibliotek till c då or?



Men men, ska nog inte skriva en d-uppsats. Allt något bra ^^

2011-05-10 @ 09:16:40
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback