Sego!

2011-05-20 @ 00:39:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mjaow, jo jag har inte direkt varit bra på att skriva. Har inte varit hemma så då failar jag extra på det här.

Har haft en bra vecka hos mina "Umeå-föräldrar" ^^. De är nästan för snälla, bjuder på mat, kör hem en och allt egentligen. Tack! :)

Vi var i Nordmaling innan idag och åt pizzabröd. Var gott men slår såklart inte bröd med sås på Falkenbergs, men det gör ju inget så det är ju inte så konstigt. Köpte en finfin skjorta innan idag med, när vi var på ett modehus i skogen. I Lögdeå tror jag..Typ. Något sånt.

Mitt huvud började skapa panikkänslor när vi var i ett hus. Kände hur paniken började rusa i blodet. Hur den steg. Just då var vi hemma hos någon av deras vänner, jag minns inte namnet eftersom min medicin inte tillåter mig att minnas. Mikeal, Martin eller något kanske. Anledningen till att jag var nära att totalt panika var för att jag kände att jag inte skulle hinna klart med b-uppsatsen. Den ska in på måndag. Nu känner jag mig lugnare dock. Ska plugga jättemycket imorgon. Så nu tänkte jag sova så jag hinner vakna.

Just det, det blir verkligen inte alls mörkt nu. Alltså inte svart. Inga stjärnor typ :/ Det är som mest mörkblått. Rätt sweet på ett sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback