Pony.

2011-05-29 @ 14:34:53 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Mitt hår är numera färgat på riktigt. Varit rätt ofärgat ett tag. Nu känner jag mig lite som en My Little Pony ^^

Glömt att skriva det men hade en helt underbar födelsedag. Fick tårta och presenter av Mellanie och Saman. Var jättesnällt och jättefinfiiina presenter. Var ett par örhängen som är som noter, har redan packat ner dem i väskan. Blir definitivt festival-örhängen :) Fick även ett presentkort på Guldfynd så har tänk att köpa en ring. Eftersom min ena ring har varit borta sen början av februari. Sad..Har haft den sen jag vet inte sen jag var åtta? På kvällen var vi ute och åt på en fin restaurang. De bjöd mig på mat och allt var jättretrevligt. Tack igen!!

Tack för alla grattis och sånt. Min mail blev lite attackerad, eftersom jag får mail från fb när något händer där.



Det blev fullt rätt fort ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback