Ni är så duktiga.

2011-05-05 @ 08:43:42 Permalink Fail Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ja. Ni är bättre än vad jag är på att besöka den här bloggen. Sorry, har inte varit hemma så har inte riktigt haft tid.

Ska snart tvätta och efter det ska jag bevisa att jag är jag. Hmm huh? Ja just det, någon låtsas vara mig. Weird right? Har en MySpace som jag knappt använder längre, men likväl så måste jag bevisa för dem att jag är jag genom att ta en bild med ett speciellt nummer på. Sen måste jag bevisa det för människor med. Men ni vet att jag är jag va?

Förstår inte varför man snor andras bilder och sedan säger att det är en själv på bilden. Är fan fail. Varit med om att människor snott bilder förr, men då snodde de inte bara bilder på mig utan bilder jag tagit på bland annat Martin Sweet. Sedan skrev de att de hade tagit korten. Hell no and fuck off.

Minns speciellt en tönt i Italien, hon som gillade att ta bilderna på CrashDïet mer än någon annan, hon var typ kär i Martiii. Pucko.

Måste plugga idag med. Hej b-uppsats, varsågod att ta över mitt liv. Kind of.

Kommentarer

Postat av: Johana

Crazy People! Ö

2011-05-05 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback