Little insane girl.

2011-05-25 @ 14:21:07 Permalink Ps. Kommentarer (0) Trackbacks ()



Är det varmt eller kallt ute? Vädret verkar inte kunna bestämma sig...

Ska dra ner till universitetet snart, lämna lite stuff och sedan drar ner till stan och leta efter en grej. Jag är så hemlig av mig ^^ Stannar nog i stan tills jag ska träffa en vän. Blir nog en kvällsfika och sedan Big brother!

Mitt liv är roligare än det låter. Tror jag ^^ B-uppsatsen är sådär rimligt klar iaf!

Drar hem till Falkenberg och Göteborg (råkade först skriva götebord, hihiii) nästa vecka så god damn it, behöver packa. Ta det imorgon? I think so. Svårt att veta vad man ska ha med sig, stannar ju där i 3 månader..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback