Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå.

2011-05-13 @ 13:46:32 Permalink Fail Kommentarer (2) Trackbacks ()



Failade lite med longboarden samma dag som jag köpte den. Haha fan alltså jag flög och gled sedan en bra bit på asfalten. Mindre nice men helt otroligt att jag klarade mig så bra som jag gjorde ^^

Är mest bara det högra knät som är lite fucked up nu..

Sen en sak till, min hals är lite messed up med. Därför jag gick in i målbrottet lite i klippet jag la upp för ett tag sen. Min hals har varit lite sådär hej förkyld fast jag inte är förkyld. Ja..Så nu vet ni att jag låter lite hes till och från om ni kände att ni ville veta.

Det här inlägget kan ses som en tillfällig flykt från b-uppsatsen ^^ Har tre begrepp kvar att definiera. Sen är det fredag och hockey!

Kommentarer

Postat av: Astrid

Vad är det för härlig gammal bil du sitter i?!

Ger nostaligiska känslor, vill ha!

2011-05-16 @ 08:41:46

Postat av: San

Är en Saab från något årtal ^^ Är min kompis mammas bil. Vi hade den till SRF förra året :)

2011-05-16 @ 14:03:39
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback