Grattis till määhj.

2011-05-08 @ 14:46:16 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Wopsidoo! Sökte lite efter kläder jag skulle kunna ha på min systers bröllop i sommar. Hittade en klänning som var like lovely. Dock så stod det inte var man kan köpa den :/

Hittade en sida, en brittisk, som jag dog lite på. Hittade jättefina saker. Några av sakerna tror jag inte jag kan leva utan ^^

Min tanke var att köpa en longboard till mig själv i födelsedagspresent. Fyller ju 21 den 21:a. Nu börjar jag fundera lite. Kanske mer värt att beställa hem de där fina sakerna som kommer få mig att hoppa av glädje då pundet är ganska lågt atm. Dock älskar jag redan brädan så hmm jag vet inte. Någon som vill ge mig en viss summa pengar? TACK *.*

Yay för att spendera pengar. Eller inte. Men jag måste ha det där. Kan se mig hoppa runt och kanske dansa (säger ju en del!!) i det där på SRF och hela sommaren. I wanna! Give me! Hej, jag dricker cola! Jag blir sockerhög...Hejdå filurer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback