Dagen före dagen.

2011-05-20 @ 13:18:08 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Imorgon har visst någon konstig dude sagt att världen går under. Förstör min födelsedag lite till va! ^^

Fyller år imorgon, wehii eller något. 21 år. Skulle inte påstå att jag känner mig som tjugoett, inte så som jag trodde det skulle vara när jag var runt sju i alla fall. Ni får gärna säga grattis, om ni är snälla.



So far idag har jag pluggat. Skriver det sista på b-uppsatsen. Blir mycket tjat och stenkastande på den, jag vet, men den upptar mycket av min hjärna och handlingar. Börjar närma mig slutet nu. Tror jag. Känner mig någorlunda lugn. Jag bör hinna. Har rockstar-at mig så skrivandet har flutit på. Se upp när jag dricker rockstar dock, tenderar att bli lite elak, eller mja onödigt ärlig ^^

Nu är väl tanken att jag ska återgå till b-uppsatsen. Tänkte bara vara lite duktig på att ge er något att läsa.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Grattis i förskott! :D

Och du blir ju världssnäll av Rockstar;)

2011-05-20 @ 18:12:31

Postat av: David

Grattis i efterskott :D

2011-05-23 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback