15omg.

2011-05-10 @ 09:55:57 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Pratade med min läkare för en stund sen. Höjer dosen ytterligare. Så nu ska jag ta tre tabletter per dag. 15omg.

Omställningen från 1oo till 15o brukar inte vara besvärlig. Får hoppas det. Lite jobbigt att må illa och typ vara dödstrött när man har 8 böcker staplade på skrivbordet. Usch.

Och damn it. Black Veil Brides ska spela på onsdagen. Fuck. Så nu måste jag typ köpa en endagsbiljett eftersom jag bara har en 3-dagars till SRF. Måste ju se. Dock är de slut så får köpa av någon..Blä på SRF för att sabba spelschemat! Om de har signing iår, och grymma snygga drop dead Andy ska signa. Då hoppar jag biljetten för onsdagen och inväntar deras nästa gig någon gång. Då får jag nöja mig med att mitt hjärta stannar i några sekunder. Det vill säga nöja mig med att se honom, inte sjunga. Man kan inte få allt aye.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback