Postiii.

2011-03-16 @ 15:13:42 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()



Fick finfin post idag. Nämligen skivan från de där stilga pojkarna. Tack tack!
Om ni vill lyssna lite så checka deras demo på Spotify (tryck) eller spana in deras myspace. Gillar ni Ragdolls så rekomenderar jag skivan och en t-shirt (vet inte om de finns kvar men släng iväg ett mail till dem om ni vill ha ett svar). De är snygga och alla vill ha en snygg t-shirt! Finns info på myspacen.

Tänk, det är snart ett år sen som jag träffade dem sist. Blir så när man är i Umeå.. Jag fick vara deras taxi och tack vare Stenätaren så fick vi precis plats med allt i bilen..Haha var en intressant helg minst sagt. Fina vårminnen. Fyllde bilen med delar av bandet och Honk samt Skåne-sovaren. Droppade dem och körde hem igen. Då hade de andra två frusit ett bra tag. Vikki och Ludde sov hemma hos mig..Haha Ludde snarkade resten av timmarna på natten. Alla hörde det. Ja nu börjar det spåra ut och ni tappar bort er då det är bilder i mitt huvud bara. Men fint och kul var det.

Fick även den här boken med posten då jag kände att den saknades i min boksamling som knappt är en samling.


Funderar på att dra till det här stället, efter jag kommit tillbaka till Umeå igen då. Verkar vara ett rätt soft ställe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback