SRF imorgon!

2011-06-07 @ 20:25:07 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Drar till SRF imorgon så jag tänkte bara säga att det kommer vara öde här like hela veckan. Bör vara back på söndag men då kommer jag nog duscha och sen sova bort allt man kan sova bort.

Fick mina tider på WCR och MT idag, låt mig säga WEHOOO-POWER! Vilket innebär att det är bättre än bra. Jag kommer jobba på onsdagen (icke-band-dag) och på torsdagen (WCR-dag) och seeen är jag ledig. Så hej jag kan se alla fina och inte så fina band på MT. Hell yeah!

Sen fick Sandra exakt samma jobb och tider som jag fick på WTAI så det kommer bli London-bra. Sweet and Bosh på det!

Hittade Rob Zombie i källaren, så drar med honom till vårt camp. Nu måste jag börja packa. Förstår inte varför jag har ont i något jag inte ens vet vad det är. Eller det gör inte ONT utan man känner av det. Jaja palla. Peace out och nu når ni mig på mobilen eller mailen.

// En glad San signar ut och sånt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback