R. Real.

2011-06-22 @ 18:45:05 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kom på en grej som har lite med Joan Jett att göra. Nästan i alla fall. För ett par år sen så tyckte R. Real att jag var lik henne på just den bilden. Han hade lp:n och skickade bilden till mig efter att ha pratat om det jättelänge. Jag tror jag hade eller precis hade haft svart hår. Minns inte, var inte igår. Var mer svartsminkad då med. Får väl se om jag kanske kan återskapa bilden en dag under sommaren.

Randoms och inte randoms envisas med att notera för mig att jag är lik Helena Bonham Carter. Jag vet inte om jag ens kan hålla med men hon förföljer mig. Ska man säga tack? Or..

Fick även den weirda kombinationen av Helena Bonham Carter och Brody Dalle för länge sen. I skolan sa någon Avril Lavinge. Nja. Som ni nog förstår så håller jag inte med personerna. Är faktiskt nästan trött på att få höra liknelsen ständigt av människor här och där. För personligen tycker jag verkligen inte det. Finns en bild på mig som de flesta nästan aggressivt försöker övertala mig med om att jag då är lik Helena..En bild jag tog för eh två år sen kanske. Så var jag lik så var det isf då, inte NU.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback