Mummy went where?

2011-06-20 @ 11:47:53 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Undrar när mamma ska komma hem igen..Hon åkte iväg för att handla. Bad henne köpa frallor. Tänkte det blir en bra frukost och så kan jag ha med det till jobbet sen. Dock så får jag nog ringa henne nu och se om hon är on her way back home. Annars får jag fixa en annan frukost för nu är det time för mat! Och tv-tittande såklart.

Update: Nu öppnade hon dörren!

Update 2: Hon hade inte handlat..Utan stått i kö till något. Vilket hon gör nu med. Så jag ska dra och hämta mormor och morfar nu sen ska jag äta. Twist på morgonen.

Update 3: Nu ringde mamma och sa att hon var på väg hem igen. Då hennes nummer drogs direkt när hon var där igen typ. Flyt or what. Så nu ska hon köra och hämta mormor och morfar och jag ska dra ner till Ica och köpa mina frallor. Här vänder det snabbt, varje update är bara någon minut ifrån varandra ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback