Måndagen med siffrorna 13.

2011-06-20 @ 11:40:21 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagen började med att ta tåget till Göteborg! Sedan var det soft och häng i Johannas lägenhet. Vilket varade i ett par timmar. Sedan begav vi oss mot Liseberg. Då Bob Hund skulle spela på kvällen.

Sandra, Simon och jag åkte den nya, det vill säga AtmosFear. Den var väl alrite. Fast jag blev ändå besviken. Den ägde inte. Höjdskräcken är extremt mycket bättre och roligare.

Lite innan Bob Hund skulle spela så drog jag. Behövde vara i Falkenberg tidigt på tisdagen så tänkte att det är lika bra att åka hem på måndagen. När jag kom till Falkenberg väntade jag en liten stund på Per och sedan drog vi till MAX och åt glass!

Den var väl den dagen det ^^

Var trevliga timmar med vänner.



Bild från Johannas FaceBook då jag inte tog några kort å så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback