Joan Jett and The Blackhearts

2011-06-22 @ 17:03:07 Permalink Film & Musik Kommentarer (0) Trackbacks ()



Spelade på Rock Stage på torsdagen. Först såg vi någon låt med Clutch eftersom de spelade samtidigt på Sweden Stage. Lite dumt att band krockar ibland men men, that's it helt enkelt. Resten av tiden såg vi därför på Joan Jett and The Blackhearts. Spelningen var väl halvmysig och helt okej. Energin kunde väl varit mer närvarande men annars så funkade det bra. Det var liksom Joan Jett. Så det var soft, varken mer eller mindre.



Hon vandrade runt på scenen och verkade glad. Det är ju alltid trevligt ^^
Halva bilden är svart och den andra är vit. Tyckte det var passande med tanke på logon.

Bilderna är inte tagna med någon fantastisk systemkamera. Nej nej. Sånt orkar jag inte hålla på med när det är festival. Jag tog bilder med min gamla Canon. Festivalkameran. Tycker bilderna blev okej dock med tanke på allt. Jag la inte ner någon direkt tid på att hitta det perfekta ögonblicket att ta kort på. Inte heller ägnade jag så mycket tid åt det. Blev kanske tio bilder sammanlagt på det bandet. Alla går att visa men tycker tre räcker.



Acey Slade himself!




Samma dag spelade Buckcherry (bra och rolig spelning och fina kläder, give me!), The Cult (förvånansvärt bra faktiskt, hade inte några förhoppningar så direkt), Judas Priest (bättre än förra gången, betydligt, men fortfarande old). Lyssnade även lite på The Haunted, Queenryche och Saxon. Förmodligen något mer med..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback