Hostar in i hjärtat.

2011-06-22 @ 16:03:06 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag förstår inte riktigt hur jag kunde sova så mycket som jag gjorde igår. Antar att jag behövde det. Inte för att få sömnen utan för att hålla ångesten borta. Även fast den besökte mig i drömmarna, drömde inte de trevligaste drömmarna direkt.

Sov i princip hela dagen och kvällen och natten. Vaknade dock av min hosta mitt i natten. Kunde inte sluta hosta och man kände av hostan ner mot lungorna och in i hjärtat. Dumma festival-förkylning.

Idag har jag städat och sett på tv. Inte haft någon energi till något egentligen. Förutom för en stund sen, då ville jag springa på stranden. Men att springa när man hostar är fail så blir inget med det.

Annars, ja ni..Tänkte väl lägga in bilder från SRF så de kommer upp någon gång....Jag skulle lätt kunna somna med. Ska försöka att låta bli.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback