Hennatatuera din bil.

2011-06-05 @ 15:48:11 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Varit lite dålig update men varit en del sen jag hamnade på västkusten igen. Min bror tog studenten, zombie-pojken hälsade på, grillat med vänner och pluggat inför opponeringen som är på tisdag. Sen så har jag fullt upp med att försöka planera packningen till SRF. Åker ju på onsdag och än är jag långt ifrån klar. Har inte ens börjat...

Iaf, nu vet ni varför jag är lite off. Är mycket som snurrar i vardagen. Sen är det inte bättre att jag är ovanligt trött. Förstår inte varför. Varit det ett par dagar nu..Hmm. Borde inte vara medicinen som spökar, den har jag ju vant mig vid.

Ni som läser det här, gå ut i solen! Är ju äckligt varmt idag! ^^ Själv så ska jag återgå till att plugga. Nu med ett litet gladare sinne då jag kommer få se Coldplay!

Kommentarer

Postat av: Leejustlee

JAG SKRIVER!

405923+04 och några siffror också.

2011-06-06 @ 23:29:23

Postat av: Johanna

Jag bromsar på B:et så blir det Bbe-engt!

Var redo på onsdag ca 04.32-11.16! :D

2011-06-07 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback