Hemma från SRF.

2011-06-12 @ 23:55:22 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Rob Zombie, © San Suicide

Hemma igen, är i skrivande stund i fbg. Drar till gbg lite snabbt imorgon, droppar grejer i en lägenhet och så blir det häng med ett gäng. Sen hem igen eftersom jag har möte på tisdag och en timme efter det är det begravning. Sen åker jag till gbg återigen.

Är mycket som händer just nu. Både i min hjärna, hjärta och utanför. Ge mig en vecka att andas och fundera lite på. Jag återkommer med bilder och annat från SRF så fort jag har tid egentligen. Vilket nog först blir på söndag. Såg att ni hade väntat lite med spänning och ville att jag skulle skrivit något idag, så här har ni ett inlägg ^^

Som ni kanske förstår så drar begravningar alltid upp en del. Sen är det en del jobb och festivaler denna veckan så jag måste helt enkelt ta en liten break. I need it, peace ppl.

Rob Zombie ägde sönder på SRF!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback