Ehh oj.

2011-06-19 @ 19:50:02 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag råkade somna. Sov i hundra eller tusen år och blev sedan väckt av den moderna prinsen kallad tvn...

Åt awesome god mat från Tomys nyss. Igår natt när jag kom hem åt jag bröd med sås. Åhh damn vad underbart. Sist jag åt det så var det inte som vanligt, men igår, lätt att det var som det skulle. Skulle kunna äta 3o typ. Nästan. I mina drömmar skulle jag kunna det. I verkligeheten skulle jag nog behöva 3o dagar.


Studerade min arm innan. Tog av festivalarmbanden (11st) och tyckte den såg läskig ut. Den såg så liten ut. Inte för jag är gigantisk men dunno den kändes mini. Ni kanske alltid ser mig som mini men det gör icke jag. Ser väl annorlunda ut när man ser det från min vinkel or something.


Hade ni hoppats på ett festivalinlägg så sorry ^^ Men det kommer. Det gör det. Jag ska gå igenom veckan. Måndag till söndag. De flesta dagarna var roliga och underbara medan en dag var otroligt sorglig och jobbig.

Har haft helt underbara dagar i Göteborg. Ses snart igen staden som älskar göööött mos.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Hallååå äällerr! ^^

2011-06-19 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback