Piiiiiizza.

2011-01-19 @ 20:00:10 Permalink Daily Dance Kommentarer (5) Trackbacks ()



Den bästa pizzan i Sverige vore inte fel att äta nu..Helst med extrasås, på bilden är det icke det, man ser ju pizzan ^^

Fixade precis kvällsmat, har lagt mer än 8h på att plugga idag. Så ni inser nog hur kul det är att vara sociologistudent atm..Kvällsmaten fick bli vaniljyoghurt med riktig passionsfrukt i samt macka (nej inte mackan i yoghurten, läs inte fel eller för fort)..Orkar inte laga något, känns som jag inte hinner heller. Lagade mat tidigare idag dock..

Några timmar kvar av den här dagen. Så ska försöka hinna läsa de två sista kapitlen och sen tvätta golvet. Har besvarat fredagens seminariefrågor och ska försöka besvara seminariefrågor till två andra som är nästa vecka.

Måste köpa två till böcker..Underbart att de har typ en bok på biblioteket. Den boken lyckas alltid någon lurig person låna. Okej är 4 böcker..Men de fyra personerna är i alla fall två veckor före alla andra. De vet vilka böcker vi ska ha innan vi har fått den informationen. Vissa har visserligen läst kursen tidigare men inte gjort klart eller klarat den. Så är väl de personerna som äger på biblioteket. De två böckerna jag har köpt till det här momentet har sammanlagt kostat 5ookr. Vilket är okej. Men de andra två böckerna kostar 350kr (typ?) och 4ookr var..Uhhww äckelböcker! Vi ska läsa de flesta kapitlen i dem med så svårt att läsa i röda rummet på biblioteket (är ett rum som det finns ett exemplar av böckerna som man kan läsa, inte låna, utan läsa där). Den ena boken behöver jag ha läst det mest ur tills på måndag så jag kan besvara frågor till seminariet som är på tisdagen..

Kanske kan köpa den på fredag, läsa när vi åker till Lycksele och varje minut som är fri sen..Stör mig på att en seminarieledare, han vi hade, glömt att föra in närvaron på det sista seminariet. Det innebär att vi som faktiskt gick på det seminariet inte blev registrerade i måndags eller igår..Pratade med studievägledaren och hon sa att det skulle läggas in idag. Det hoppas jag, för CSN utgår från skolans registrering. Det vill säga, man får inga pengar annars, och isf, då är jag död.

Frågade även studievägledaren och den kursansvariga om matten på metodmoment b kommer vara svårt. Då det finns kurser som man kan gå isf. Det kunde man göra innan metodmoment a med men hej det behövdes verkligen inte (okej, kanske för någon så ursäkta, men jag kunde verkligen inte se poängen, var för lätt matte..). De sa att det inte skulle vara några problem om jag tyckte a var lätt så nu förlitar jag mig på deras ord.

Time att läsa och städa och läsa och sova och vakna och springa till förläsning och tvätta och plugga.....

Kommentarer

Postat av: Johanna

Mycket plugg, blir inte bättre av att det är skitdyr litteratur..buu!

Go San! ^^

2011-01-19 @ 21:32:14

Postat av: jennyfer

jag tkr de ser ut som om de hävt på ganska much sås :P

2011-01-20 @ 21:53:53
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Haha nejdå, det är inte mkt sås! Ska vara dubbelt egentligen :D

2011-01-24 @ 21:34:14
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: David

Damn! Den pizzan ser sjukt god ut! Avis! :)

2011-01-26 @ 23:03:51

Postat av: San

Den är jättegod :D

2011-01-27 @ 08:14:54
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback